20 zalet przeglądarki Internet Explorer
- Jest najpopularniejszą przeglądarką internetową.
- Wygrał słynną wojnę przeglądarek.
- Nie wymaga dodatkowej instalacji – jest dostarczany razem z systemem Windows.
- Jest udostępniany za darmo.
- Jest zintegrowany z systemem, co oznacza między innymi łatwy dostęp do zakładek, czy możliwość przeglądania witryn internetowych z poziomu Eksploratora Windows itd.
- Posiada prosty w obsłudze, intuicyjny interfejs.
- Obsługuje zdecydowaną większość witryn internetowych.
- Bez problemu obsługuje witryny, których nie potrafi otworzyć żadna inna przeglądarka.
- Może być integrowany z wieloma aplikacjami, jak choćby komunikatory internetowe.
- Aplikacje łatwo mogą integrować się z Internet Explorerem.
- Istnieje sporo dodatków dla tej przeglądarki, jak na przykład paski narzędzi.
- Istnieje możliwość instacji tak zwanych „nakładek”, zwiększających funkcjonalność i użyteczność.
- Informuje o potencjalnych zagrożeniach, głównie za pośrednictwem paska informacji.
- Jest stale aktualizowany.
- Aktualizacje Internet Explorera przebiegają automatycznie.
- Posiada funkcje, których próżno szukać jako standardowe u konkurencyjnych aplikacji, jak na przykład podgląd wszystkich otwartych kart.
- Ma wbudowane liczne rozszerzenia, takie jak filtry, expressions czy dodatkowe właściwości CSS (przykładowo częściowa implementacja właściwości
text-overflow, pochodzącej ze szkicu CSS3, tj. wyznacza trendy w rozwoju CSS). - W wersji siódmej, przeznaczonej dla systemu Windows Vista, udostępnia opcje ochrony rodzicielskiej.
- Potrafi diagnozować problemy związane z połączeniem internetowym (także od wersji siódmej, w systemie Windows Vista).
- Ma co najmniej 20 (dwadzieścia) zalet, z których dotąd nie zdawałeś sobie sprawy.
Kto da więcej? ;-)

Listva pisze:
A ten, to w koncu gdzie te zalety?
Dodano 17 marca 2008 o 15:44:46 ¶
BTM pisze:
@17 Nie zupełnie. Text-overflow został wymyślony przez MS i następnie (po latach) dodany do specyfikacji CSS3. Więc możesz zamienić 17 na „Wyznacza trendy w rozwoju CSS” :wink:
Dodano 17 marca 2008 o 15:46:07 ¶
Wasacz pisze:
BTM: true, źle się wyraziłem. Dzięki ;)
Dodano 17 marca 2008 o 15:46:53 ¶
Wasacz pisze:
Dopisałem info o trendach :)
Dodano 17 marca 2008 o 15:49:11 ¶
zx pisze:
Chwilowo nie mam co robić, to sobie popiszę, a co. ;)
To są zalety? Bo jakoś nie widzę potencjalnych korzyści z tego płynących.
Przy tym padłem i ciężko było mi się podnieść. :P
Gdyby tak wywalić te, które nie są zaletami, te które się dubluję i 20, to kurcze faktycznie te IE kilka zalet ma. ;-)
Dodano 17 marca 2008 o 15:55:08 ¶
Wasacz pisze:
Co innego zalety, a co innego korzyści ;P
No przecież mówię ;)
Dodano 17 marca 2008 o 15:58:38 ¶
bounty_hunter pisze:
1 – żaden mi to argument. Katolików też podobno najwięcej, ale czy jest to argument za Katolicyzmem?
2 – tak zwany Zwykły Użytkownik i nie tylko on, nie ma dziś o tamtej wojnie zielonego pojęcia. Poza tym ówczesna wygrana nie znaczy, że i dziś tak by to się skończyło.
10 i 11 – dubel.
PS: 3 – poczekajmy tylko na Komisję Europejską ;)
Dodano 17 marca 2008 o 15:59:11 ¶
ronin pisze:
„Aplikacje łatwo mogą integrować się z Internet Explorerem.” – to sie nazwa spyware:)
„- jest dostarczany razem z systemem Windows. – Jest udostępniany za darmo.”
To sprzecznosc.
Dodano 17 marca 2008 o 16:01:52 ¶
zx pisze:
Eee… to jak zdefiniować zaletę, jeśli nie jako coś, co przynosi korzyść? Bo ‘pozytywna cecha czegoś’ jest tak samo puste jak ‘zaleta’. :P
Dodano 17 marca 2008 o 16:03:28 ¶
Wasacz pisze:
Ale można szpanować przed kumplami.
Ktoś musi mieć z tego jakieś korzyści, inaczej nie powstawałyby coraz to nowsze spyware ;)
Zaleta to tylko „cecha”, a to wcale nie oznacza, że może przynosić korzyści. Na przykład chcieć dobrze – robić źle. O ;-)
Dodano 17 marca 2008 o 16:05:21 ¶
zx pisze:
Korzyść jest, bo ‘chcieć dobrze’ ~= ‘starać się zrobić coś jak najlepiej’, więc korzyścią jest powność maksymalnego wysiłku. :P
Dodano 17 marca 2008 o 16:07:52 ¶
Wasacz pisze:
zx: Masz rację, ale i tak musisz się gdzieś mylić.
Dodano 17 marca 2008 o 16:09:01 ¶
Graffi pisze:
ad 3. – to akurat ja bym minusem nazwał :P
ad 4. – tak jak Firefox, SeaMonkey, Opera, Dillo, etc…
ad 8. – jak ludzie piszą gówniane strony to i tak jest
9 <—> 10 ??
ad 11. – co i tak w porównaniu Firefoxem nie ma startu
ad 13. – tak, np. włączony JS
a przy okazji nie będzie się burzył że jakaś strona trojana zaczyna instalować :P
ad 14. – skoro tak to szkoda ze dopiero niedawno się dorobił kart, czytnika RSS i takich innych przydatnych rzeczy które (karty) inne przeglądarki mają od kiedy pamietam internet
ad 15. – to też jest minus
ad 16. – to najważnijszy plus nad wszystkie inne,
mam od dość dawna podgląd innych kart w operze i nigdy nie miałem powodu z tego korzystać
ad 19. – zaraz zaraz…
to przegladarka internetowa ma diagnozować przyczynę braku połączenia z siecią??
Dodano 17 marca 2008 o 16:09:09 ¶
Amused pisze:
zx, niektórzy nie zauważą ironii nawet jak na nią wpadną czy tylko to ja czegoś nie rozumiem? ;p chill out, maaan.
dobry wpis, chociaż w ogóle nie ma o czym mówić. ja już dawno się przesiadłem :P
Dodano 17 marca 2008 o 16:09:47 ¶
zx pisze:
Amused: Yyyy… no ja zauważyłem jak najbardziej, w końcu napisałem w tym samym tonie, że IE ma kilka zalet. :P
A dalsze dywagacje na temat sematyki ‘zalety’ to tylko tak przy okazji wyszły.
Dodano 17 marca 2008 o 16:11:24 ¶
Wasacz pisze:
vide Wikipedia:
Dodano 17 marca 2008 o 16:13:19 ¶
coldpeer pisze:
**LOL**
„Jest najpopularniejszą przeglądarką internetową.”
najpopularniejsza = najlepsza, ok dzięki, warto zapamiętać.
——
„Nie wymaga dodatkowej instalacji – jest dostarczany razem z systemem Windows.”
analogicznie do wyżej.
——
„Wygrał słynną wojnę przeglądarek.”
no trudno żeby nie wygrał ze swoją popularnością i zaangażowaniem MS…
——
„Jest udostępniany za darmo.”
Jak chyba wszystkie dostępne i liczące się przeglądarki www.
——
„Jest zintegrowany z systemem, co oznacza między innymi łatwy dostęp do zakładek, czy możliwość przeglądania witryn internetowych z poziomu Eksploratora Windows itd.”„
eh…
——
„Posiada prosty w obsłudze, intuicyjny interfejs.”
„Obsługuje zdecydowaną większość witryn internetowych.”
Jak i aleternatywne przeglądarki
——
„Bez problemu obsługuje witryny, których nie potrafi otworzyć żadna inna przeglądarka.”
to nie jest zaleta IE, lecz „profesjonalizm” autora strony.
——
„reszta punktów”
to wszystko maja również alternatywne przeglądarki … z tym, że lepiej zaimplementowane.
Szkoda tylko, że nie wspomniałeś o wadach – bo po co. A tych jest naprawdę dużo i których w znaczącym stopniu nie ma w alternatywnych przeglądarkach. cóż ...
Dodano 17 marca 2008 o 16:19:09 ¶
coldpeer pisze:
A no i po co wymieniać zalety innych przeglądarek, których IE nie posiada (a jest ich spooooro)
Dodano 17 marca 2008 o 16:21:40 ¶
Graffi pisze:
@Wasacz: Ty chyba nie rozumiesz co ja napisałem, to akurat że przeglądarka odpowieada / umożliwia / robi / diagnozuje czemu jest brak połączenia z siecia to tak jakbyś w domu do stwierdzenia gdzie na odcinku
licznik <—> gniazdko
„zginał” prąd używał np. ładowarki do komórki (w sumie można kuć ściany i obczajać czy prąd jest czy juz go nie ma…) tyle że ludzkość wymyśliła urządzenia które sa do tego celu produkowane
to tak samo jak stosowanie przeglądarki do stwierdzenie czemu sieć nawala…
Dodano 17 marca 2008 o 16:23:12 ¶
zx pisze:
Wybacz offtopic, ale: http://gate.piasta.pl/temp/ironia.png
Dodano 17 marca 2008 o 16:24:35 ¶
Tomasz Wysocki pisze:
Oto moja lista:
1. – i co to daje użytkownikowi? – mam kilka stron, jedna nawet z odwiedzalnością na poziomie 30k/dobę i tylko na jednej z nich IE minimalnie wygrywa z Firefoxem. Na pozostałych najwięcej wejść jest z tego drugiego.
2. Co to daje użytkownikowi?
3. Dziwne. Jak instalowałem swojego Debiana to nie zauważyłem? Jakim poleceniem odpalić to IE?
4. Nie jestem w stanie sobie przypomnieć żadnej nazwy przeglądarki, która by nie była. Ale to można uznać jednak za zaletę. Czyli mamy 1 na razie.
5. I brak możliwości odinstalowania.
6. Ok, to będzie drugi plus.
7. W firefoksie zdecydowana większość witryn wygląda lepiej.
8. jw.
9. Bez komentarza.
10. Bez komentarza.
11. Do innych przeglądarek x razy więcej
12. Trzeci plus.
13. Hahaha.
14. Hahahahahahaha.
15. Firefoksa też. Jednak można to uznać za plus. Czwarty plus.
16. Ile razy z niego korzystałeś? Ja ani razu nie potrzebowałem takiej funkcjonalności.
17. Nie ma to jak wyznaczanie własnych bzdurnych standardów.
18. Bez komentarza.
19. To od tego jest przeglądarka?
20. Nic o tym nie wiem.
Dodano 17 marca 2008 o 16:40:39 ¶
Wasacz pisze:
Tomasz: A teraz przeczytaj komentarz wyżej ;-)
Dodano 17 marca 2008 o 16:43:15 ¶
Elwis pisze:
Większość to rzeczy, które nie są w niczym konkurencyjne. Dwie nieprawdziwe(IE nie jest ani najpopularniejszy, ani nie wygrał żadnej wojny. Przynajmniej w Polsce, u nas zdaje się króluje jednak FF). Jedynie 3 uznam za cechy, które mogą przeważyć na stronę IE
Dodano 17 marca 2008 o 16:43:33 ¶
Grzegorz pisze:
Od kiedy IE jest darmowe? Aby go legalnie użytkować musisz mieć zakupionego Windowsa – a to jak daleko pamiętam wydatek rzędu 350 zł.
Tak więc IE to najdroższa przeglądarka na świecie!
Dodano 17 marca 2008 o 17:01:07 ¶
btm pisze:
@Grzegorz: albo ściągnąć ze strony Microsoft’u, co jednak czyni zeń darmową przeglądarke.
Dodano 17 marca 2008 o 17:06:36 ¶
Grzegorz | grzglo.jogger.pl pisze:
@btm Licencja mówi jasno – IE mogą legalnie używać tylko posiadacze Windowsa.
Dodano 17 marca 2008 o 17:07:42 ¶
btm pisze:
Którego legalnie można mieć za darmo chociażby z MSDAA, i tak możemy się kłócić jeszcze długo ;]
Dodano 17 marca 2008 o 17:08:20 ¶
cimlik pisze:
Cóż to za zalety, skoro konkurencyjne przeglądarki również podchodzą pod te punkty. Poprzednicy to piękne przeanalizowali.
Dodano 17 marca 2008 o 17:24:53 ¶
Amused pisze:
:D
Dodano 17 marca 2008 o 17:48:10 ¶
Afer K. pisze:
Drogi użytkowniku Joggera, Wasaczu, Bożydarze!
Czytając ten denny wpis, pełen zwrotów stawiających przeglądarkę Internet Explorer® w świetle szybkiego, intuicyjnego i pozbawionego błędów programu, o świetnym interfejsie użytkownika, nie mogę oprzeć się wrażeniu, iż jest Pan™ w jakiś sposób związany ze spółką Microsoft©. Nie będę komentował tej sytuacji z tego względu, iż posługuje się Pan™ językiem typowym dla firmy Microsoft, co pozwola mi poprzeć moją tezę. Przykłady:
- aktualizacje
- żadna inna
- Wygrał
- Vista
Chciałbym zauważyć że tych 20 (dwadzieścia) „zalet” które zostały przez Pana™ nadmienione, są totalnie nieadekwatne do zmieniającej się sytuacji na rynku, oraz do tego, że inne przeglądarki pod względem funkcjonalności, użyteczności czy wyglądu wyraźnie górują nad programem Internet Explorer®. Jeśli Pan™ jeszcze o tym nie wie, polecam instalację darmowej, użytecznej, o nieskomplikowanym interfejsie przeglądarki Opera. Serdecznie polecam Panu™ tą przeglądarkę, i to właśnie może jej, zadedykuje Pan™ kolejny wpis. ;)
Pozdrawiam serdecznie :)
PS. Same argumenty, które Pan™ podał, są, że tak powiem „spod psa”.
Dodano 17 marca 2008 o 18:14:07 ¶
Riddle pisze:
Hahaha, dobry wpis. :D
Dodano 17 marca 2008 o 18:57:59 ¶
thion pisze:
Albo krytykujący wpis robią sobie jeszcze większe jaja niż Wasacz, albo ktoś musi odpocząć od Internetu. ;)
Dodano 17 marca 2008 o 19:00:08 ¶
Arek F. pisze:
@thion: Myślę, że ta pierwsza wersja jest bardziej prawdopodobna ;p
Przynajmniej w moim wypadku…
Dodano 17 marca 2008 o 19:01:51 ¶
bobiko pisze:
1. Najpopularniejsza? To chyba z prostego powodu – najpopularniejszy system OS
2. Więcej szczegółów?
3. Zintegrowany tfu skazany z góry..
4. Nie powiedziałbym
5. I to jest zaleta ? raczej wada, podatność na włamania itp.
6. Tia, to dlaczego ludziska wybierają jego nakładki?
7. wróć do punktu 1.
8. wróc do punktu 7.
9. I to jest największy minus komunikatorów.
10. Zdecydownie największa wada programu.
11. Hahaha.. no bez jaj.
12. Tia, tylko niefirmowane przez M$
13. No raczej..tylko ze to w 7mce jest
14. Mam wrażenie że mamusia czytała inną bajkę
15. Bez wiedzy użytkownika.
16. Opera to dawno ma, a ff można rozszzerzyć
17. no Wow, tylko że i tak jest strasznie zacofana.
18. Istnieją oddzielne programy. Poza tym można skonfigrowac firewall’e routery itp.
19. NO wiesz, a co zrobisz kiedy Tobie łącza padną a nie masz pomocy ?
20. O tym szanowny kolego już dawno wiem, ale nie w IE a w Fx czy opera.
Tak więc bezsensowne argumenty. I takie flamewar’owe :P
(hmz ej ty.. :D specjalnie to napisałeś :D )
Dodano 17 marca 2008 o 19:02:11 ¶
K pisze:
Heh niektórzy nie skumali żartu ze strony autora :D
Dodano 17 marca 2008 o 19:05:07 ¶
Graffi pisze:
niektórzy mają specyficzne poczucie humoru skoro to jest żart :|
Dodano 17 marca 2008 o 19:05:58 ¶
chudy pisze:
to ma byc 20 zalet?? same bzdury!
Dodano 17 marca 2008 o 19:06:37 ¶
wizu pisze:
Równie dobrze mogłeś napisać, że potrafi wyświetlać strony internetowe…
Dodano 17 marca 2008 o 19:12:40 ¶
zx pisze:
O właśnie! Wasacz, zapomniałeś o najważniejszym – przecież to potrafi obsługiwać WWW!
Dodano 17 marca 2008 o 19:37:59 ¶
bobiko pisze:
nie zapominajmy, że obrazki, animacje no flash
Dodano 17 marca 2008 o 19:38:42 ¶
Arek F. pisze:
I FTP też potrafi!!!!!1
Dodano 17 marca 2008 o 19:38:43 ¶
mr.nobody pisze:
Co do punktu 20.
Zalety poparzenia się:
1. Poparzenie się ma co najmniej 1 (jedną) zaletę, z której dotąd nie zdawałeś sobie sprawy.
Dodano 17 marca 2008 o 19:59:44 ¶
breeder pisze:
(Komentarz zmodyfikowany 17.03.2008 o 20:51)
A Doda jest najpopularniejszą piosenkarką.
Nie było „słynnej wojny”. Ale jeśli chodzi o popularność to właśnie przegrywa.
Myśląc w ten sposób należy zrezygnować z Adobe Photoshopa czy GIMP-a na rzecz Painta.
Nie prawda. To wartość dodana do systemu operacyjnego, który nie jest za darmo. Wyżej argument jak byk: „jest dostarczany z systemem Windows”.
Tutaj są przykłady tej integracji z systemem.
Nie intuicyjny tylko przemądrzały. Traktuje użytkownika jak przypadek kliniczny ciągle pytając go, czy na pewno chce zrobić to co chce zrobić. A i tak jak ma coś d* to d*.
Tak jak inne przeglądarki. W końcu nie są do mycia zębów tylko do przeglądania stron.
:) Ani zwykły proszek do prania.
I z każdą inną przeglądarką.
Wyniki 1 – 10 spośród około 301,000 dla zapytania „internet explorer extension”
Wyniki 1 – 10 spośród około 1,470,000 dla zapytania „firefox extension”
Nakładać celem zwiększenia? omg.
Albo nie informuje.
Bo musi.
A myślałem, że w przeciwieństwie do reszty przeglądarek zamiast przebiegać to pląsają udając żyrafki.
Może podgląd kart nie jest popularną, standardową czynnością i dlatego nie ma go w standardzie u innych? Mam takie cudo w systemie i korzystam bardzo rzadko, wolę szybko przełączyć się między oknami skrótem klawiszowym i popatrzeć co gdzie jest, a nie wywoływać podgląd i latać myszką.
Liczne ogólne słowa. A wyznacza trendy to Armani.
Inne przeglądarki mają bajery w wersjach przeznaczonych dla wszystkich systemów a nie tylko dla systemu, którego celem jest podniesienie temperatury w pokoju przez utylizację CPU.
A np. Safari nie tylko diagnozuje, ale nawet naprawia, a gdy Sieć wraca ładuje elementy których wczytywanie zostało przerwane.
Dodano 17 marca 2008 o 20:45:18 ¶
Wasacz pisze:
Przekleję, bo przemknęło niezauważone ;D
Dodano 17 marca 2008 o 20:57:27 ¶
D4rky pisze:
wchodzilem czekajac na ludzi, ktorzy nie wychwyca ironii :D nie zawiodlem sie, dzieki za poprawe humoru pod wieczor
Dodano 17 marca 2008 o 21:50:27 ¶
Bastian16 pisze:
czemu Ci ludzie nie wyczuwają ironii?
Dodano 17 marca 2008 o 21:53:45 ¶
bounty_hunter pisze:
@Bastian16 zapewne dlatego, że autor tekstu przekroczył gdzieś jej granicę i tekst za diabła nie brzmi ironicznie. Poza tym takie argumenty często pojawiają się jako poważne w ustach IE-fanbojów.
Co do samej ironii – jeśli chichocząc pod nosem napiszę radosną apologię Nazizmu i opublikuję na joggerze, to uznana zostanie za ironiczną? (Dla równie sztywnych i niekumatych, co ja – patrz: Prawo Goodwina. Rozejść się.)
Dodano 17 marca 2008 o 21:58:42 ¶
Lukem pisze:
17 (a szczególnie podkreślony fragment) to mój niekwestionowany faworyt. :D
Dodano 17 marca 2008 o 22:55:28 ¶
Wasacz pisze:
D4rky, Bastian16: Ja po którymś komentarzu zaczynałem mieć tego dosyć. Zresztą ktoś wykopał wpis i tam też zrobił się flame, ktoś nawet nazwał mnie ;D
Lukem: To podkreślone zostało wstawione za sugestią BTM (patrz: drugi komentarz) ;-)
Dodano 18 marca 2008 o 11:00:08 ¶
wariat pisze:
21. Pogardzają nim wszyscy, a wiadomo, że ogół szeroko rozumiany się nie zna
22. w wersji 6 był tak dobry, że przez 5 lat nikt nie chciał go zastąpić nowsza wersją, a kiedy ta się pojawiła i tak większość pozostaje przy 6.0
23. Jako jedyna przegladarka umożliwia instalacje oprogramowania na komputerze bez udziału użytkownika
24. Wyznacza nowe trendy w bezpieczenstwie aplikacji traktujac pliki cookie jako niebezpieczne dla systemu (poziom bezpieczeństwa)
25. Wspiera webmasterów w wykonywaniu ich ulubionej czynności czyli nicnierobieniu
Dodano 18 marca 2008 o 14:04:32 ¶
Wasacz pisze:
wariat: Hahaha, to się uśmiałem.
To jakieś kompletne bzdury. To samo można powiedzieć o Operze i Firefoksie, ale czy to oznacza, że Linux jest gorszy?
Dodano 18 marca 2008 o 14:09:08 ¶
wariat pisze:
Pewnie ze linux jest gorszy, wie to każdy kto nigdy go nie zainstalował, lub co pewniejsze nie widział z bliska.
Opery tylko nie byłbym pewien, przez lata był to klon IE więc może i ona pokaże pazur … kiedyś, choć bardziej prawdopodobne jest, że pokaże oświadczenie syndyka masy upadłościowej które udowodni nadzwyczajny sukces!
Dodano 18 marca 2008 o 14:12:28 ¶
Wasacz pisze:
Dobra, wygrałeś :P
Dodano 18 marca 2008 o 14:14:30 ¶
Łukasz :] pisze:
Przykro mi, nie przemawiają do mnie te „zalety”.
Ps: mógłbyś formularz dać nad, a nie pod komentarzami, dużo przewijać trzeba i może sie odechcieć komciować Ci…:P
Dodano 18 marca 2008 o 15:53:22 ¶
Wasacz pisze:
Łukasz: z boczku na sajdbarku z prawej jest link „Dodaj komentarz” ;P Ale masz rację, dorzucę gdzieś jakiś przeskakiwacz.
Dodano 18 marca 2008 o 15:55:15 ¶
D4rky pisze:
Łukasz – formularz NAD komentarzami jest be, bo odruchowo przewijasz tak, ze komci nie widzisz. Poza tym najczesciej komentarze powinno sie przeczytac pred dodaniem nowego. No i na klawie masz taki magiczny klawisz jak End :>
Dodano 18 marca 2008 o 15:56:20 ¶
Łukasz :] pisze:
Uwierz mi, nie mam :P
Dodano 18 marca 2008 o 15:56:50 ¶
art.stk pisze:
Napisz post o zaletach IE, a pierwsze miejsca w Top10 Joggera masz zapewnione na kilka dni:)
Dodano 18 marca 2008 o 20:01:34 ¶
Wasacz pisze:
art.stk: Dokładnie ;-)
Dodano 18 marca 2008 o 20:02:12 ¶
bobiko pisze:
Chyba nie tylko na joggerze, bo i też na wykopie :P
Dodano 18 marca 2008 o 20:03:15 ¶
Wasacz pisze:
Na Wykopie same zakopy :P
Dodano 18 marca 2008 o 20:03:57 ¶
D4rky pisze:
A na topce mozesz byc max 48h AFAIR
Dodano 18 marca 2008 o 20:47:26 ¶
Wasacz pisze:
D4rky: Ten wpis już poleciał z Top, bo nie mogą być chyba dwa naraz z tego samego konta.
Dodano 18 marca 2008 o 20:58:01 ¶
Łukasz :] pisze:
mogą
Dodano 18 marca 2008 o 20:58:41 ¶
Wasacz pisze:
A zniknęły, chociaż 48h nie minęło. Ale jakie to ma znaczenie…
Dodano 18 marca 2008 o 21:00:37 ¶
D4rky pisze:
Wasacz – a to przepraszam, 24h nie 48h. Limit jest, zeby caly czas te same wpisy nie siedzialy
Dodano 18 marca 2008 o 21:01:50 ¶
Wasacz pisze:
D4rky: Komentarze mają 48h, z tego co widzę. Wpis siedział najpierw tu i tu, dodałem ten o Operze, który trafił do komentowanych, ale wpis o IE w popularnych został. Potem „Opera” wskoczyła do popularnych, to i „IE” zniknął. Dziwne dość ;P
Dodano 18 marca 2008 o 21:03:42 ¶
D4rky pisze:
Wasacz – moze po prostu inne byly popularniejsze, roznie bywa
Dodano 18 marca 2008 o 21:04:54 ¶
Łukasz :] pisze:
a pamiętacie co było z wpisami riddle? nie raz królowały w obu TOPach, czasem nawet dwa wpisy były w jednym topie :P
Dodano 18 marca 2008 o 21:05:47 ¶
Wasacz pisze:
D4rky: Livio ze starszym wpisem siedział nadal… Mój wpis był teoretycznie drugi.
W ogóle kocham tę „magię” Joggera ;-)
Dodano 18 marca 2008 o 21:06:12 ¶
D4rky pisze:
Lukasz – mi tez sie to zdarzalo
Dodano 18 marca 2008 o 21:07:30 ¶
Łukasz :] pisze:
Wiem, zauważyłem, ostatnio jesteś takim nowym, joggerowym Riddlem ^^
Dodano 18 marca 2008 o 21:07:54 ¶
Wasacz pisze:
D4rky, rotfl :D Skromny chłopak :D
Dodano 18 marca 2008 o 21:08:04 ¶
thion pisze:
@Łukasz: znaczy, że chodzi o to, że pojawia się pod wszystkimi wpisami z jego nickiem? :>
Dodano 18 marca 2008 o 21:09:45 ¶
Łukasz :] pisze:
Nie wiem, nie śledzę Go, bardziej chodzi mi o popularność :-p
Dodano 18 marca 2008 o 21:10:16 ¶
Wasacz pisze:
thion: Rule #666
Dodano 18 marca 2008 o 21:10:56 ¶
wijet pisze:
Ladnie sobie samoboja strzeliles, juz 76 komentarzy. Zwieksz swoj pakiet hostingowy , bo bedzie wiecej:)
„Obsługuje zdecydowaną większość witryn internetowych.”
to raczej te witryny sa pisane pod nią.
„Bez problemu obsługuje witryny, których nie potrafi otworzyć żadna inna przeglądarka.” Niektorzy sa tak bezmyslni ze pozwalaja tylko otwierac strone za pomoca IE.
Ciekawe byl by spis powodow dla ktorych wlasnie wybrac IE a nie inna przegladarke, wiekszosc z tych zalet mozna rownie dobrze przypisac do innej przegladarki.
Pozdrawiam
Dodano 19 marca 2008 o 13:42:29 ¶
Wasacz pisze:
wijet: Blog jest oparty jest bardzo dobrej platformie blogowej Jogger.pl.
A jeśli chodzi o wpis – był dość osobliwym żartem ;)
Dodano 19 marca 2008 o 13:45:51 ¶
bobiko pisze:
tak to jest sztuczne flamewar hehe
Dodano 19 marca 2008 o 13:48:35 ¶
Wasacz pisze:
Po 76 komentarzach jeszcze ktoś się nabrał ^^
Dodano 19 marca 2008 o 13:49:16 ¶
COMPMEN pisze:
A ja znam jedną prawdziwą ZALETĘ!!! Po zainstalowaniu na kompie 100mhz i 32 ram działa tylko stara wersja internet explorer bo Mozilla strasznie ale to strasznie muli tylko ze wtedy nie obsługuje większości stron :)
Dodano 04 czerwca 2009 o 19:44:14 ¶